keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Syyskuun sny paketti

Mihinkäs tämä aika katoaa. Olevinaan on sairaslomalla ja päivät tuntuvat menevän kuin siivillä. Neulottua on tullut jonkun verran ja niistä valmiista töistä tulee kuvia myöhemmin, kunhan on taas aikaa. 

Sain salaiselta neuleystävältä paketin jo viime viikon tiistaina eli kiitos siitä kovasti. Paketti oli hyvin minun näköiseni ja pidän kovasti siitä. Lisäksi iso kiitos synttärilahjastakin. :) Syyskuun paketti sisälsi kerän Jussi-lankaa, kerän Cosima-lankaa, kerän vironvillaa, sukat, ison pussillisen nappeja, muffini-vuokia, suklaalevyn, pari pussia kaakaota ja kortin. Jussi-lanka on ennestään minulle tuttua ja tuo cosima-lanka on materiaaliltaan yhtä minun suosikkia eli merinovillaa. Oikeastaan eniten pohdinnan alla on, mitä tekisin tuosta vironvillasta. Niin ja tuo suklaa tuli heti testattua. Oli muuten todella hyvää salmiakkisuklaata.. En ollut aikaisemmin tuota maistanutkaan. 



Paljon on kuvia kamerassa valmiista töistä eli pitäisi vaan ruveta lisäämään. Lisäksi pari työtä on kesken ja muutama tilaustyö on vielä aloittamatta. Jostain syystä löydän aina jotain ihanaa ja uutta, mitä haluan tehdä. 

P.S. Uusin tekniikka, mitä olen harjoitellut, on magic loop- tekniikka ja tällä kertaa kaksi sukkaa samaan aikaan. Jotenkin sukkien neulonta on ollut välillä tylsää minulle, mutta olen nyt löytänyt uuden innostuksen niiden tekemiseen tuon tekniikan kautta. 

2 kommenttia:

  1. Mua kiinnostaa magic loop. Laitahan juttua siitä. Minä lainasin kirjan kirjastosta ja aloin harjoitella. Ei ollut sopivaa pyöröpuikkoa, joten harjoittelin ei- niin- sopivalla. Eihän siitä tullut mitään. Sain apuakin ihanalta ihmiseltä, mutta homma ei auennut minulle. Luovutin!
    - Susanna maalta -

    VastaaPoista